Yeni Nesil Kültürel Mekânlar İçin İçerik Geliştirdiler
Konya Büyükşehir Belediyesi, "Yeni Nesil Kültürel Mekânlar İçin İçerik Geliştirme Maratonu" gerçekleştirdi. Sosyal İnovasyon Ajansı tarafından Kapsül Teknoloji Platformu işbirliğinde Zindankale Yerleşkesi'nde yürütülen etkinliğe katılan 17 takım, 36 saat boyunca yeni nesil kültürel mekânlar için içerik, tasarım, mimari plan ve alan tasarımı üzerine projeler geliştirdi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Kapsül Teknoloji Platformu ve Sosyal İnovasyon Ajansı iş birliğinde "Yeni Nesil Kültürel Mekânlar İçin İçerik Geliştirme Maratonu" gerçekleştirildi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Kapsül Teknoloji Platformu Zindankale Yerleşkesi'nde gerçekleştirilen programda "Nasıl Bir Kütüphane Olsa İçinden Çıkmak İstemezsiniz?" sorusu odağa alındı. Etkinliğe; Kültür ve Turizm Bakanlığı Kütüphaneler ve Yayımlar Genel Müdürlüğü, Necmettin Erbakan Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, AGÜ Gençlik Fabrikası temsilcileri etkinliğe katkı sağladı.
Çok sayıda ilgilinin katılımıyla gerçekleşen etkinliğe 17 farklı ilden 200'e yakın disiplinler arası alandan başvuru neticesinde 17 takım ve 60 genç seçilirken; takımlar 36 saat boyunca yeni nesil kültürel mekânlar için içerik, tasarım, mimari plan, alan tasarımı üzerine projeler geliştirdi.
Tasarım Odaklı Düşünme basamakları üzerine düzenlenen tasarım atölyeleri sonrasında; katılımcılar, projelerini jüriye sundu ve paydaş kurum ve kuruluşlardan oluşan jüri tarafından değerlendirmeye alındı.
Yarışmada Solvay takımı birinci olurken, Mimar(an)lar Takımı ikinci, Rak Games takımı da üçüncü olarak dereceye girmeye hak kazandı.
Konya Büyükşehir Belediyesi Kapsül Teknoloji Platformu ve Sosyal İnovasyon Ajansı iş birliğinde "Yeni Nesil Kültürel Mekânlar İçin İçerik Geliştirme Maratonu" gerçekleştirildi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Kapsül Teknoloji Platformu Zindankale Yerleşkesi'nde gerçekleştirilen programda "Nasıl Bir Kütüphane Olsa İçinden Çıkmak İstemezsiniz?" sorusu odağa alındı. Etkinliğe; Kültür ve Turizm Bakanlığı Kütüphaneler ve Yayımlar Genel Müdürlüğü, Necmettin Erbakan Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, AGÜ Gençlik Fabrikası temsilcileri etkinliğe katkı sağladı.
Çok sayıda ilgilinin katılımıyla gerçekleşen etkinliğe 17 farklı ilden 200'e yakın disiplinler arası alandan başvuru neticesinde 17 takım ve 60 genç seçilirken; takımlar 36 saat boyunca yeni nesil kültürel mekânlar için içerik, tasarım, mimari plan, alan tasarımı üzerine projeler geliştirdi.
Tasarım Odaklı Düşünme basamakları üzerine düzenlenen tasarım atölyeleri sonrasında; katılımcılar, projelerini jüriye sundu ve paydaş kurum ve kuruluşlardan oluşan jüri tarafından değerlendirmeye alındı.
Yarışmada Solvay takımı birinci olurken, Mimar(an)lar Takımı ikinci, Rak Games takımı da üçüncü olarak dereceye girmeye hak kazandı.